sobota, 3 grudnia 2011

Andrzej Jerzy Lech. Cytaty z jednej rzeczywistości. Fotografie z lat 1979 - 2010. Obrazki z wystawy. BWA Jelenia Góra, 2.12.11








Andrzej Jerzy Lech. Cytaty z jednej rzeczywistości. Fotografie z lat 1979 - 2010.
Z katalogu do wystawy, w którym  piszą: Krzysztof Jurecki, Magdalena Wicherkiewicz, Maciej Szymanowicz, Jerzy Busza, John Wood.


Mojej żonie Magdzie i pamięci wędrujących fotografów...

Mojej matce, ojcu, bratu...

Mojemu wspaniałemu nauczycielowi Borkowi Sousedlikowi...

Krytykom sztuki Krzysztofowi Jureckiemu i Andrzejowi Sajowi za bycie ze mną, przy mnie, za promowanie mojej fotografii od jej ważnych początków...

Jackowi Sakowi, Jolancie i Waldemarowi Śliwczyńskim, przyjaciołom, kolekcjonerom i miłosnikom mojej fotografii...

Moim przyjaciołom...Jakubowi Byrczkowi, Jackowi Jaśko, Andrzejowie Maciejewskiemu, Marcowi Sloanowi, Wojtkowi Zawadzkiemu...

Wspaniałym fotografom, którzy ciągle są moją prawdziwą i wielką inspiracją: Walterowi Evansowi, Charlesowi Jonesowi, Dariusowi Kinsey'owi, Eadweardowi Muybridge'owi, Josefowi Sudkowi, Carlwtonowi Watkinsowi, Edwardowi Westonowi...

Chetowi Bakerowi, Beatlesom, Johnny'emu Cashowi, Hugo Diazowi, Bobowi Dylanowi, Buddy Guy'owi, Johnnowi Hookerowi, Niebieskiemu Bratu Johnowi Coltrane'owi, Wolfgangowi Amadeuszowi Mozartowi, Astorowi Piazzolli, Jimmiemu Smithowi, Tomowi Waitsowi...

Julio Cortazartowi, Gabrielowi Garcii Marquezowi, Umberto Eco..
Filmom: "The Pillow Book" Petera Greenawaya, "Zapach kobiety" Dino Risiego, "Cinema Paradiso" Giuseppe Tornatore, "Imię róży" Jeana-Jacquesa Annauda, "Piknik pod wiszącą skałą" Petera Weira, "Zeszłego roku w Marienbadzie" Alaina Resnaisa...

Dziękuje Wam bardzo, że jesteście ciągle ze mną na dobre i złe...



Obszerny, liczący 120 stron katalog, zawiera także fotografie, listy, biografię, spis wystaw, tekstów autorskich i bibliografię dotycząca twórczości autora wystawy.

Katalog w niezwykle przystępnej cenie - tylko 20 złotych! - do nabycia w jeleniogórskim BWA.


Wystawa czynna jest do 31 grudnia 2011 roku

Brak komentarzy: