poniedziałek, 22 lutego 2010

Niedziela jakaś nie taka

Tęskniąc za górami i przyjaciółmi tam mieszkającymi, bez zapowiedzi
bez uprzedzania o swoim zamiarze, pojechałem... Szaro biaława czasami nawet już czarna droga, usiana dziurami slalomem pokonana. W górach słońce, z chmurami czającymi się na południowo zachodnim horyzoncie, PIĘKNIE... i tylko nie wyszły spotkania, niezapowiedziane wizyty nie doszły do skutku. Choć powstały zdjęcia odchodzącej zimy nie wykonałem najważniejszego, nie odwiedziłem tych za którymi serce tęskniło.

W Przesiece w towarzystwie jedynej osoby którą "nakryłem" w domu wypiłem dobrą
herbatę i pełen sprzecznych odczuć, zaplątany we własne myśli wróciłem do mojego
miasta. Niespodzianka, którą chciałem znajomym zrobić - nie udała się i chyba
poniosłem "małą klęskę". Jedyny plus tej wycieczki to chwile w drodze, oglądane
przestrzenie, choć ciągle wstrętnie białe, to jednak przestrzenie których tak brakuje w ciasnocie miasta, codziennego mojego towarzysza.

Adam Bończa-Pióro "Karczma pod Kogutem" autostrada A-4 21.02.2010



Brak komentarzy: